twitter facebook

Jak dobrze promować film: X-men

Zwiastuny filmowe i plakaty coraz częściej nie wystarczają żeby wypromować film. Dlatego od jakiegoś czasu sporo hollywodzkich promocji stosuje kampanie viralowe jako sposób na przyciągnięcie nowych widzów.

Dobrze zrealizowana i kreatywna akcja reklamowa potrafi zdziałać cuda :).  Według mnie bardzo dobrym przykładem z ostatniego miesiąca jest promocja nowej odsłony serii X-Men.Powyższy filmik po więcej szczegółów zaprasza na stronę Internetową. Pod adresem thebentbullet.com znajdziemy interaktywna stronę internetową z szczegółami odnośnie fikcyjnej konspiracji oraz zaangażowania mutantów w zabójstwo prezydenta USA. Co ciekawe strona została uruchomiona w tym samym miesiącu na który przypada 50 rocznicy zamachu.

Bardzo podoba mi się taki sposób promocji – próba wciągnięcia w widza w klimat filmów przed jego zobaczeniem oraz wplatanie wątków związanych z konspiracja i tajemnicą żeby pobudzić ciekawość.

Jeszcze jedną ciekawską jest utrzymanie strony w podobnym stylu co Killing Kennedy czyli interaktywnego dokumentu stworzona przez National Geographic w celu promocji premiery fabularyzowanego filmu dokumentalnego.

Nie jest to pierwsza strona viralowa strona związana z X-Men: Days of Future Past. W lipcu w internecie pojawiła się strona korporacji Trask Industries.

Podobne Wpisy

Niesamowite zdjęcia Lego Star Wars Na pierwsze zdjęcia z tej serii trafiłem na tumblr i moja reakcją było tylko: "WOW! Rewelacyjne!". Zapraszam na pokaz świetnie wykonanych zdjęć Lego S...
Josh Rossi – niesamowicie cool fotografie Josh Rossi  to fotograf włoskiego pochodzenia zamieszkujący obecnie w Salt Lake City. Zajmuje się głównie fotografią reklamową i ślubną, ale czasami r...
Inspirujące zwiastuny Uwielbiam oglądać trailery. Wiem że tak naprawdę są to tylko reklamy filmów i mają na celu zachęcenie mnie do pojścia do kina, ale często jest tak że ...