twitter facebook

Jak dobrze promować film: X-men

Zwiastuny filmowe i plakaty coraz częściej nie wystarczają żeby wypromować film. Dlatego od jakiegoś czasu sporo hollywodzkich promocji stosuje kampanie viralowe jako sposób na przyciągnięcie nowych widzów.

Dobrze zrealizowana i kreatywna akcja reklamowa potrafi zdziałać cuda :).  Według mnie bardzo dobrym przykładem z ostatniego miesiąca jest promocja nowej odsłony serii X-Men.Powyższy filmik po więcej szczegółów zaprasza na stronę Internetową. Pod adresem thebentbullet.com znajdziemy interaktywna stronę internetową z szczegółami odnośnie fikcyjnej konspiracji oraz zaangażowania mutantów w zabójstwo prezydenta USA. Co ciekawe strona została uruchomiona w tym samym miesiącu na który przypada 50 rocznicy zamachu.

Bardzo podoba mi się taki sposób promocji – próba wciągnięcia w widza w klimat filmów przed jego zobaczeniem oraz wplatanie wątków związanych z konspiracja i tajemnicą żeby pobudzić ciekawość.

Jeszcze jedną ciekawską jest utrzymanie strony w podobnym stylu co Killing Kennedy czyli interaktywnego dokumentu stworzona przez National Geographic w celu promocji premiery fabularyzowanego filmu dokumentalnego.

Nie jest to pierwsza strona viralowa strona związana z X-Men: Days of Future Past. W lipcu w internecie pojawiła się strona korporacji Trask Industries.

Podobne Wpisy

Słodkie video o głupocie Oto świetny przykład jak wykorzystać internet w kampanii społecznej. Australijskie Metro w ramach kampanii podnoszącej świadomość na temat bezpieczneg...
Narysowane na telefonie iPhone od samego początku był promowany jako coś więcej niż telefon. Młody artysta Igor Cheban udowadnia, że słuchawka apple może również być doskonał...
Niesamowite zdjęcia Lego Star Wars Na pierwsze zdjęcia z tej serii trafiłem na tumblr i moja reakcją było tylko: "WOW! Rewelacyjne!". Zapraszam na pokaz świetnie wykonanych zdjęć Lego S...