twitter facebook

Jak dobrze promować film: X-men

Zwiastuny filmowe i plakaty coraz częściej nie wystarczają żeby wypromować film. Dlatego od jakiegoś czasu sporo hollywodzkich promocji stosuje kampanie viralowe jako sposób na przyciągnięcie nowych widzów.

Dobrze zrealizowana i kreatywna akcja reklamowa potrafi zdziałać cuda :).  Według mnie bardzo dobrym przykładem z ostatniego miesiąca jest promocja nowej odsłony serii X-Men.Powyższy filmik po więcej szczegółów zaprasza na stronę Internetową. Pod adresem thebentbullet.com znajdziemy interaktywna stronę internetową z szczegółami odnośnie fikcyjnej konspiracji oraz zaangażowania mutantów w zabójstwo prezydenta USA. Co ciekawe strona została uruchomiona w tym samym miesiącu na który przypada 50 rocznicy zamachu.

Bardzo podoba mi się taki sposób promocji – próba wciągnięcia w widza w klimat filmów przed jego zobaczeniem oraz wplatanie wątków związanych z konspiracja i tajemnicą żeby pobudzić ciekawość.

Jeszcze jedną ciekawską jest utrzymanie strony w podobnym stylu co Killing Kennedy czyli interaktywnego dokumentu stworzona przez National Geographic w celu promocji premiery fabularyzowanego filmu dokumentalnego.

Nie jest to pierwsza strona viralowa strona związana z X-Men: Days of Future Past. W lipcu w internecie pojawiła się strona korporacji Trask Industries.

Podobne Wpisy

Typografia w ruch Dzisiaj w inspiracjach kolejny raz na temat typografii. Tym razem na video. Większość z poniższych filmów wykonano w stylu "Kinetic Typograpchy". Jest...
Little People Project Angielski artysta Slinkachu od 2006 realizuje bardzo interesujący projekt street art o nazwie "Little People Project". W różnych miejscach umieszcza m...
Kreatywne logotypy v3 Uwielbiam projektu logo które w sprytny sposób przekazują nam informację na temat firmy lub produktu. Zapraszam na kolejną dawkę takich kreatywnie zro...